Креирање на налог

Можете да купувате на нашата страница како гостин(без регистрација) или како регистриран корисник. Препорачуваме да се регистрирате затоа што на тој начин би можеле да кумулирате нарачки и да ги користите бенефитите од програмата за лојалност. Процесот на регистрација е многу едноставен и потребно е да ги внесете само Вашите лични податоци. Со цел да ја започнете регистрацијата потребно е во горниот десен агол да кликнете на РЕГИСТРИРАЈ СЕ, каде што потоа ви се отвараат полиња каде што потребно е да ги внесете Вашите податоци. Откако ќе ги внесете сите податоци кликнете на РЕГИСТРИРАЈ СЕ и на вашиот емаил ќе ви пристигне линк кој е потребно да го кликнете со што вашата регистрација ќе биде завршена и ќе може да продолжите со купувањето.

Формуларот кој го пополнувате за време на регистрација се пополнува само еднаш, а секој нареден пат кога ќе се логирате тоа ќе биде на веќе креираниот профил.

Избор на производи 

На почетната страница поставено е главно мени каде може да избере разгледување на производите според категорија бренд или според категорија вид на производи: машки, женски. Со избор на брендови се отвара паѓачко мени со листа на сите брендови достапни во онлајн продавницата. Со избор на производи машки, или женски се отвора паѓачко мени со секции: облека, обувки и модни додатоци и соодветните групи производи кои спаѓаат во нив.

Со избор на некоја од категориите ќе се отвори страна со достапни производи. Од левата страна на страницата се наоѓаат филтри за филтрирање на производите според: бренд, боја, вид на производ, тип, големина и цена. Со избор на полето CHECKBOX покрај одреден филтер, го вклучувате или исклучувате соодветниот филтер. Доколку сте ги пронашле производите кои Ве интересираат, дополнителните информации за конкретниот производ можете да ги видите со кликнување врз сликата. Доколку не знаете на која категорија и припаѓа производот кој Ве интересира, можете да го искористите полето за пребарување кое се наоѓа најгоре на секоја страница. Во полето можете да ја внесете шифрата на производот, името на брендот, намената и сл.

При преглед на производите кои се достапни за купување, ќе забележите под производот поле “ВИДИ ПОВЕЌЕ”. Кога ќе го притиснете тоа поле ќе можете да го видите производот од повеќе агли, да го видите неговиот состав и да ја одберете посакуваната боја и големина. Со притискање на полето “ДОДАДИ ВО КОШНИЧКА” ќе бидете известени дека производот се наоѓа во Вашата кошничка. Можно е повеќе пати да додадете ист производ во кошничката.

Содржина на кошничката

Во секој момент овозможен е преглед на сите производи кои сакате да ги купите. Со едноставен клик на иконата за кошничка, во горниот десен дел од веб страната, отворате страница на која се прикажани сите производи избрани за купување. Многу лесно можете да избришете производи од кошничката или да го зголемите нивниот број.

Нарачување на производи од кошничката

Кога сте подготвени да извршите купување потребно е само на страницата каде што се наоѓа кошничката да кликнете на копчето за “ПРОДОЛЖИ КОН ПЛАЌАЊЕ” за да го извршите плаќањето. Од вас ќе биде побарано да се регистрирате или логирате на својот профил. Кога сте подготвени да извршите купување потребно е да одберете адреса на испорака и начин на плаќање. Потоа ќе ви се отвори страницата за завршување на купувањето Доколку сте се предомислиле во врска со купувањето и сакате нешто да смените, едноставно можете да се со клик на полето “ПРОДОЛЖИ СО КУПУВАЊЕ”. Враќање на делот со плаќање се врши со кликнување на иконата за кошничка.

Плаќање

Плаќањето може да се изврши со VISA EC/MC, Maestro или DINERS картичка или во готово.

Секоја направена трансакција подлежи на авторизација (период во кој парите на Вашата сметка се само резервирани, а не и повлечени од картичката), заради дополнителна потврда на достапноста на нарачаниот производ. Во работни денови авторизацијата се врши од 09:00 до 16:00 часот. Во тој период ќе добиете повратна информација дека купопродажбата е затворена.

Информациите за авторизацијата за купопродажбите по 16:00 часот во работни денови се доставуваат наредниот ден.

Информациите за авторизацијата за време на викенди и празници се доставуваат првиот работен ден.

Потврда за примена нарачка

Нарачката се потврдува како примена нарачка, преку порака која стига на е-маил адресата запишана од Ваша страна во формуларот за нарачки. Во рок од 24 до 48 часа ќе добиете потврда за нарачката и доколку производот е достапен ќе добиете уште една порака која Ве информира дека сме завршиле со процесирањето на Вашата нарачка. Доколку производот кој сте го нарачале не е реално достапен за испорака (од најразлични причини, како на пр. Забележано оштетување, кусок или сл.) ќе добиете порака со која Ве информираме дека нарачката е откажана. Во случај на голема заинтересираност и побарувачка на артикли кои се наоѓаат во Вашата кошничка, ако бараниот артикл не може да биде испорачан поради ограничената залиха од истиот, ќе бидете телефонски контактирани.

Достава

Производите порачани преку CITY FASHION online продавницата се испорачуваат кон курирската служба на Еко Логистик сервисот во рок од 1 до 2 работни денови од моментот на прием на нарачката. Доставата до Вашата адреса е во рокови кои ги поставува Еко Логистик сервисот а тоа е за Скопје 1-2 работни денови, а вон Скопје 2-5 работни дена.

Пратките без оставени лични податоци и податоци за контакт (телефонски број или важечка адреса) не се испорачуваат, бидејќи не се прифаќаат од службите за достава.
Доставата на нарачките до Вашата адреса е бесплатна.
Трошокот на достава за заменски нарачки и за враќање на производи е на сметка на купувачот/клиентот.
Доставата се врши преку компанијата ЕКО ЛОГИСТИК СЕРВИС ДООЕЛ Скопје

Курирот пратката ја доставува на адресата за испорака во период од 9:00 до 16:00 часот. Ве молиме во тој период да обезбедите лице на соодветната адреса за прием на пратката. Пред да се изврши доставата, вообичаена пракса е курирот да Ве побара на телефонскиот број кој сте сте го впишале при креирање на нарачката со цел да го потврдите терминот за достава. Доколку курирот не ве најде на дадената адреса, должен е повторно да Ве побара. Доколку и во вториот обид за достава не Ве најде на договорената адреса, пратката ќе ни ја врати нам. По прием на пратката, ќе Ве контактираме за да ги утврдиме причините за неизвршувањето на доставата и ќе договориме повторна достава.